maandag 8 september 2008

8 september 2008

Beste kinderen en ouders,

Even een kort berichtje over de les van vandaag. Het liep vandaag even allemaal anders dan gepland. Omdat we groep 5 op bezoek zouden krijgen, gaan we pas volgende week verder met het oprichten en bedenken van de politieke partijen. Voor vanmiddag had ik een leuke andere les gepland, namelijk naar aanleiding van het jeugdjournaal van gisteren in groepjes discussieren over een aantal stellingen (die te maken hadden met de nieuwsberichten). Helaas begaf de voedingskabel/ adapter van mijn laptop het. Dus geen stroom, geen laptop en dus geen jeugdjournaal. Als alternatief hebben we meegedaan met de schrijfwedstrijd van wereldkids.nl . Zodra ik weer stroom heb (iemand een idee voor een DELL laptop? Mijn bestelde adapter wordt pas over 11 dagen bezorgd ;-) ) zal ik hier meer over schrijven. En dan zal ik ook de rest van de middag beschrijven.

Juf Carmen

Geen opmerkingen: